torsdag 2. august 2007

Man U Vognpose :)





Lille Eric er så ny i verden at han ligger på sykehuset enda :) Han kom til verden på tirsdag 31. juli :)
Mamman hans kjøpte manchester united stoff, som hun ønsket at jeg skulle bruke som for i en vognpose :) Pappan er veldig glad i det laget, så det er en overaskelse til han :)

Av restene lagde jeg et dynetrekk :)

Fotokameraet mitt gjør så rødfargen blir mer "gless" enn den er i virkeligheten. Har tatt et bilde uten blits også, men det er vanskelig å få frem fargen rett nå i kveld (hadde jeg hatt dagslys..) Det er iallfall en veldig fin rødfarge, et fint stoff :)

Håper posen faller i smak ;)

6 kommentarer:

Iselin sa...

Den va lekker da..sjøl om e må innrømme det hadde vært tøffere me Liverpool! ;) hehe. Du e flink, som alltid!

Anonym sa...

drit bra Heidi!! Arild kommer til å bli så glad og stolt!! ;) Gleder meg til å se utrykket i aniktet når han ser den ja!!

Shamu sa...

Så utrolig fiiiin!!!
Og ikke minst tøff!!
Tenker det blir verdens stolteste pappa som triller den vogna ja ;)

Og dynetrekket også ja.. *knis* Gjett hvem som tar leggingen hver kveld ;)

arild sa...

hei heidi.
dette var den råeste gaven e (eller eric,da he he)kunne ha fått!!
råtøff!!!
du bør begynne å masseprodusere disse.

hilsen arild. (pappa til eric og evig united supporter)

Anonym sa...

Der var posen ja...Denne har jeg hørt rykter om. Folk snakker om den kule Manchester posen som Sydama HEidi laga. Flinke-Heidi-jenta! Du imponerer stadig! For ikke å snakke om de kule skoa som hører med!!!!!

Hadde jeg bare kunnet å sy 1/20 av det du kan,så hadde jeg kommet langt!! Men det er relativt dårlig med det her i gården!

Unknown sa...

Fine produkter du lager ☺️ vet du hvor man får tak i Manchester United stoff?