mandag 30. juli 2007

Høst Mei Tai :)




Denne har jeg sydd på bestilling :) D er en dame i Oslo som har sendt stoffet til meg, og jeg har sydd den for henne. Det er lenge siden jeg fikk stoffet, men det har vært ferie og jeg har vært mye borte, men nå er den ferdig. Skal bare lage en oppbevaringspose av stoffrestene, så går den i posten i kveld :)

Det er en toddler, den har samme form som de siste jeg har laget - bare lengre. Jeg måtte brette den opp en gang for å bruke den til min tulle på 8 mnd :)

Alle stoffene er fra Åhlens :) Hanna stroppestoff.

Oppbevaringspose til å oppbevare den i ;)

3 kommentarer:

Shamu sa...

Denne syns jeg ble utrolig fiiin!!

Også hadde du endra design på sida de jo! Rent og pent og lækkert!

Anonym sa...

Ja da var du i gang igjen med syinga da, heidussen. Husk nå bare på at du skal glede deg over det du lager. For du er kjempeflink! Jeg synes denne var veeeelig fin. Bergtatt av mønstret i grått.
-Ingvild

Anonym sa...

takk skal dere ha :)

Stoffet var kjøpt av hun som skal ha den, de har ikke hatt det på åhlens her - men det var veldig fint ja :) Nytt for meg, har ikke sett d noe sted

Ingvild: ¨så gøy at du titter innnom fra down under;) nå er jeg i gang igjen vettu, men tempoet er endret betraktelig. Blir ikke sånne tilstander som det har vært her :) Nå skal jeg sy i mitt eget tempo, så jeg gleder meg over arbeidet og det ikke blir pes :) Du vet jo hvor stressa jeg var, hehe :) Nå tar vi det piano;)