torsdag 5. juli 2007

Pappa MT :D

Jeg er jo en bære-fe! Som prøver å rekruttere nye bærere all the time. Og da hjelper d ikke at far i huset rynker litt på nesa når jeg kommer med min Lilla MT og prøver å friste ;)

Så her måtte d en pappa MT til :D

Han ville ha den helt svart, med et rødt smilefjes på - så den er "designet av far sjøl"



testrunde av mor :) Litt langt panel, så vi kan nok brette den en gang ved bruk nå. Men denne skal brukes i flere år fremover;)


Smiley, inspirert av south parks Canadiere;)


Og her har jeg fått den på han far :)

*smeltekjæreste og mamma hjertet*

Den har forresten samme form som de jeg har laget i det siste, bare at den er uten hette - etter fars ønske :D

3 kommentarer:

Cecilie sa...

nawwww :) Kose kose

Shamu sa...

Sånn en her ville nok min kjære også brukt ja!
Kjempetøff!!!!

Iselin sa...

RÅÅstiilig! Den ble kjempefin! Så tøft med pappabæring;)