fredag 10. august 2007

Marimekko MT

Dette er Katrine sin Mei Tai :) Hun ville ha en Marimekko MT, som ligner kleinsmekker (som er klin umulig å få tak i). Jeg brukte min vanlige mal, men når man bruker marimekko på både hette og panel ligner det fort en KS uansett, vil jeg tro - selv om min hette er litt anderledes, og stroppene til KS er åreformet.

Hun ønsket 12 cm brede stropper, så brede stropper har jeg aldri laget før. Men det var behagelig med brede stropper. De er veldig godt polstret både i magebeltet og på skuldrene, så den var godt å bære med :)





Navnelapp må man ha ;)





Ikke alle som setter inn bilde av seg selv m morratryne og joggings - men jeg gjorde no d ;) ;) Måtte jo legge ved et action bilde :)

Håper du liker den, Katrine ;)

3 kommentarer:

Iselin sa...

Guuu så lekker! Heldiggrisen som blir eieren av den!

Therese sa...

Så fiin! :-D

Shamu sa...

Skikkelig suuuuperfiiiiin! *smelt* Heldigen eieren av denne ja!