fredag 17. august 2007

Jungel bleieposer :)

Det er et par damer jeg i laange tider har lova å sy bleiepose for. De må tro jeg er det tregeste vesenet i Norge....hehe :)
Jeg har hatt ferie, har til tider rett og slett glemt dem og har hatt andre ting på sy-tapeten jeg måtte prioritert. Men nå har jeg sydd 3 stk, også kommer det vel et par til i løpet av helgen, så da kan dere velge og vrake :)









Litt detaljer på sømmene, siden jeg har ny maskin m pyntesømmer *kry*

De er ikke foret med noe spes, annet enn at de er doble. Det ser dere på det nederste bildet. Stoffet er ganske tykt i seg selv, så når man forer dem blir de stødige og gode :) :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei du, jeg tror du gjorde et ok valg fordi de pyntesømmene var jo helt nydelige. Det var nok rett maskin!!
Misunnelig! Jeg vil også sy pene ting med pen søm... :P
Disse var fine med fint motiv på forsiden.

Anonym sa...

Kjempefine sømmer, og kreativ måte å feste kantbåndene på!
Må prøve det en gang...hadde jeg bare hatt din erfaring altså!! ;)

Shamu sa...

Veldig fine poser som alltid!
Jungelstoffet kommer så veldig til sin rett på disse, siden du får brukt detaljer på stoffet :-)

Anonym sa...

Hei, kom tilfeldigvis over bloggen din etter et googlesøk... Så flotte kreasjoner du lager. Misunner det pyntesøm på maskina...kanskje du kan anbefale en maskin for hobby-kles produksjon (pr mail..)?
therese@thereses.net