mandag 18. juni 2007

~Iselin sin Mei Tai~


Iselin kledde jo den masse ;)


Og Victor smakte på den, den var godkjent;)


Ut på tur ;)



Juhu*** Endelig var den ferdig! Denne har vært i planene lengre enn lengst - og nå kan jeg endelig blogge at den er ferdig! Iselin er tålmodigheten selv, har ikke masa et sekund - men vist tydelig at hun gleder seg masse til å få den ;) Så det blir en glede å overrekke den i morgen - da det nok sikkert blir en trilletur kan jeg anta ;)

Den har psycodelica stoff med sort hette. Litt kleinsmekker inspirert kansje *uskyldigfjes*. Synes d er viktig å nevne hvem man er inspirert av;) Man skal stå for det man gjør, og jeg står for at jeg inspireres av KS sin form :D

Planen var å ha psycodelica på undersiden av hetta også, sånn at den ble vendbar. Desverre ble det ikke nok stoff til denne planen :( Men jeg har en ide da, Iselin;) Kansje vi må få tak i et metalica strykemerke å sy på under hetta på andre siden ;) ;) Da kan det vel være at Robert vil bruke den, hehe:)

Iallfall - syns jeg den ble veldig tøff - om jeg kan si det selv :D

4 kommentarer:

Shamu sa...

Så utrolig tøff den ble!!!!!!!
Denne tenker jeg det er ei som gleder seg til å bære!!!

Iselin sa...

Gleder meg som bare det!! Juhu! Robert likte idéen...Han leste, og så kom det et diigert glis;) Kanskje det blir bærer av han allikevel..:p Heidi, you're the best! ;) Thank you!

CEC sa...

Åh-du er så sinnsykt flink! Heldige Iselin som fikk så rålekker MT!
*Grønn av misunnelse*

Anonym sa...

Takk skal dere ha :)

Den ble nok en standard for fremtidige MTer, for den var både god og fin - syns jeg selv :) (altså formen og målene;) )

heidi.