fredag 15. juni 2007

Cecilies opp-pussing ;)


Denne formen på MT liker jeg veldig godt. Den er veldig god og jeg har fått positive tilbakemeldinger på den fra både Iselin og Cecilie :) d må jo være et godt tegn. Tror jeg fortsetter å lage dem sånn jeg. Her hadde jeg ikke klipt til snorene enda, så de er litt lange her.

kooooooos!

Iselin prøver den også:)

tjolahoppsan!!


Ja så var d historien da:) Dette er cecilie sin barselgave. Det gamle panelet er klippet vekk og kastet, stroppene er gjenbrukt og nyttpanel er påsydd. Hun fikk min 2. sydde MT og den satt ikke bra på henne. Så da måtte vi gjøre ett switch. Den her ble jo ganske lik min lille sorte;)

Så de er naboer og søskenbarn, disse to lilla - vil jeg tro ;)

Håper du får masse bruk for denne Cecilie!!!

3 kommentarer:

Shamu sa...

Åååå denne er såååå fin!!! Mitt yndlingsPBstoff!!!

Cecilie sa...

HABBAH HABBAH ... jeg skal bruke den til tyyyykja tar meg ! KANOOOOOOOOON :)
Du er dyktig, jeg bøyer meg atter i støvet og nyter det faktum at jeg har en toppers venninne og nabo som legger en massevis med omtanke og sjel i det hun gjøre. heidi : du er toppen !

Anonym sa...

tusen takk *klem*
Heidi.