søndag 20. mai 2007

~Svart og rosa MT~


Jeg har ikke fine pyntesømmer å brife med, men jeg har tråd som skifter farge!! Og da trenger man ikke så tøff søm - egentlig ;) Sømmen går i forskjellig rosatoner - litt vanskelig å få frem på bildet :)




Behagelig MT i cord :) Babyhawk inspirert som sikkert de fleste ser :) (disse bildene er bleket av blitsen. Alt ser mye lysere ut enn det er IRL)

Nedbrettet "sovehette". Liker denne løsningen best. Bare å brette opp når barnet blir trøtt og tung i hodet - da støtter den godt. Og brette ned så barnet kan se seg omkring når det er våkent :)

Her kommer fargen litt mer til sin rett. Den er ikke så blekrosa som den kan se ut til på bildene over. Stoffet er rosa med små hjerter på! En sukkersøt jente-MT :D

3 kommentarer:

Shamu sa...

Guri, denne var nyyyydelig!!
Og den sømmen du har brukt er jo pynt jo!! Nyyydelig med skiftende tråd.. og hele MTen så proff ut!!

Jeg har sett det rosa stoffet her også.. men husker ikke hvor..

Du er knallflink!!!! Proffers!!! :-)

Anonym sa...

Hei! Hvor har du funnet dette rosa stoffet, det var så nydelig :)

Anonym sa...

Det har jeg kjøpt på qviltebutikken her i byen :)

D er sånn lappe-teknikk stoff - egentlig. Og dermed svindyrt :( så jeg kjøpte ikke så masse - kan man si.