mandag 7. mai 2007

Lilla MT


med beina ut...



froskestilling

og søtesnuppa mi :)

Da har jeg mekka en Lilla MT av det flotte stoffet som reiste den lange veien fra Harstad til Bergen for å så havne hos meg :) Tusen takk Siri :D:D
Jeg elsker dette stoffet og tok det fatt da jeg skulle prøve nok en type MT. Denne ble også litt bred føler jeg, så jeg liker ikke å ha føttene ute enda i denne. Gleder meg til å bruke den ute blant folk, for jeg syns den er så fiiiin :)
Men sånn bærekomfortmessig av alle jeg har laget hittil, vil jg si at den hvite jg lagde sist var best. Den var smalere så det føltes helt greit å ha beina ut, og den hadde en kraftig nakkepolstring som kunne brettes litt ned ved behov. Sovehette tror jeg ikke er noe for meg, men den gjør seg jo litt som "pynt" også da:)
Men jeg må nok lage en sånn lilla og svart MT alla den hvite som ligger et par poster under her :)

Stoffet er iallfall nydelig!

2 kommentarer:

Shamu sa...

Denne var nyyydelig!!! LOVE the fabric!!! Guri så flott det var!

Men enig med du... sovehette har jeg også prøvd en gang og stopper der.... Foret integrert sovehette er mye mer behagelig etter min smak!

Du er råflink!!!!!

sjeroks sa...

skikkelig fin. å så artig å se stoffet:D

du er kjempe flink. Håper det snart kommer nye innlegg på bloggen din.