onsdag 2. mai 2007

Sommer mei tai








Så har jeg laget en MT igjen. Vet ikke helt om denne er helt meg...hadde hvite stropper til overs og lagde den i går kveld, en impulshandling. Prøvde meg på sånn babyhawk lignende på ene siden. Ikke hundre prosent beint alle steder, men skal håndarbeid være d da...hehe...:) Den er iallfall retro og sommerlig, d skal den ha :) Litt dårlig bilde av den grønne siden, desverre. Såg ikke at d var groggy før d ble lastet over på pcn.


Ja også sydde jeg opp litt flere PB kluter. Det er stadig nye babyer som blir eier av sånn :)
Nyhet! Nå knitrer de også ;)

3 kommentarer:

Shamu sa...

Åååå men de stoffene likte jeg!!!!! *dåne*

Kjøpt HVOR?????

Du er blitt sabla flink du vennen!!!

Renate Honstad Wild sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Renate Honstad Wild sa...

Så lekre Mei Tai'er du har laget... Kan jeg få utfordre deg til å prøve å lage en "Totseat"? ;) For så å gi meg oppskriften! Hehe... Er heeeelt elendig til sånt!