onsdag 4. april 2007

Skip-bap-oluba?







Jeg måtte jo prøve å lage en skip*hop etterligning. Men den har sikkert tusen feil og mangler, siden jeg aldri faktisk har sett en skip hop..hehe.. men det er altså en stelleveske. Skal bestille skulderreim og sånne dingser for å feste og stramme den med på stoff og stil neste gang jeg bestiller der, og oppdatere med *ferdig* bilder. Den er jo tross alt ikke helt ferdig her....men skitt au! Må jo vise damene hva jeg har bedrevet tiden med i dag.
Jeg har foret den med litt svart cordfløyel rester jeg hadde liggende fra MT sying. Og stoffet utenpå er en rest av psycodelica stoffet mitt :) Er det en resteveske? jaaa..

Det var forresten noe herk å sy...jeg trenger sånn skjæredings og sånn fjøl for å skjære på sånn at jeg får alle biter korrekt og like store....Ikke så flink å klippe beint sjø *kremt*.

5 kommentarer:

Shamu sa...

WOOOOOOOOW!!!

Jeg bøyer meg i støvet... er det muuulig??

Åssen har du fått til det??
Har du oppskrift?

Den var driiitfiiiin!!!!

Det så jo vanskelig ut jo!

du har blitt knallflink snuppa!!!

Er det lommer inni også?

Heidi sa...

Jeg hadde ikke oppskrift. Fant målene på vesken på skiphop.com og tok en ca. på lommene forann. Den har en innerlomme og er kledd med cord på insiden. Jeg måtte tenke så det knakte, men det ble til slutt :) Gleder meg til å bruke den :)

Også har jeg jo matchende MT!! Jippi!! :D:D

Jeg kan godt prøve å forklare deg en dag på msn da vettu, hvis du vil prøve deg;)

Cathrine sa...

Du er rå!
Gleder meg til å se den på vogna!

Shamu sa...

Jaaaaa! Jeg skal sette meg ned med penn og papir her i morgen så da kan du firklare.. hehe..
Nå er jeg snart i gang med sying igjen her.. begynner å få ånden over meg...

blir vel en orange MT i morgen håper jeg!

Heidi sa...

Cool B-)