tirsdag 3. april 2007

Jungel-forkle




Veronica og jeg baker brød for tiden og hun kommer med et fattig lite forkle jeg kjøpte på arbeidsstua på gamlejobben min for mange år siden. Det var fint med navn og greier, men aaalt for lite. Siden symaskina står fint fremme på kjøkkenbordet til enhvert tid var det bare å sette i gang.


Nå spørs det om en sjuåring syns dette er et barnslig forkle da... Men jeg måtte jo bare lage noe av det kule stoffet jeg fant! (etter tips fra Fjolla :)- takk! )


Det blir vel flere jungelting kan jeg tenke meg:D

2 kommentarer:

Shamu sa...

Du er sååååå flink og ikke minst kreativ!!!
Er skikkelig imponert over deg snuppa!!!

Cecilie sa...

Nemmen ! Jeg bøyer meg i støvet... har du mer av girafflandet så vet jeg iallefall om en femåring som ikke synes at det er for barnslig.... hint hint hint..... du får opprette nettbutikk !!!