fredag 6. april 2007

Enda en veske og noen bleieposer :)


Skråbånd er ganske utfordrende...rynke i panna..hihi





Skip-hop-baluba! nr 2. (litt uferdig enda)

aiai, lomme på kortsiden også denne gangen!



Dagens produksjon! Jeg kjøpte for en stund siden en meter av dette stoffet på Åhlens. Av den meteren ble det en veske og fire sånne bleieposer :) Lagde en før, til naboen og tre i dag. Veska liker jeg veldig godt, den er ikke ferdig for jeg har ikke noe som passer til fòr enda. I morgen er butikkene åpne og da må jeg vel ut å finne litt for stoff :D Dette stoffet er litt vannavvisende, så det passer jo perfekt til stelleveske som skal henge på vognen i vær og vind :D

God påske forresten ;-) Hilsen Heidi på laaaaangfredagen!

9 kommentarer:

Shamu sa...

Såååå kul veske med skikkelig villt retromønster på jo!!!

Du er superflink!!!

Therese sa...

Noen som sa stelleveskedilla? Hehe! veska gjorde seg bra i dette mønsteret ja. Kjempefine bleieposer også. :-)

Anonym sa...

KUL veske, sånn kunne jeg også tenkt meg! montro om jeg kunne klare å sy en slik... neppe...

Cathrine sa...

Du er til inspirasjon!! :D
Jeg gleder meg til posten kommer! For jeg har både PB-puten og symaskin på vei!!

Er det mulig!?

Anneline sa...

Så flink d er snuppa!
Har lyst på PB-klut og bleiepose jeg, hvor mye skal du ha for det?*savnerenblafresmily*

Cathrine Claussen Mediaas sa...

Skjønner ikke hvordan du får til så fine buer, og attpåtil med skråbånd! Tingene du lager blir så fine!

Heidi sa...

takk for skryt :)

Anonym sa...

du e flink tante heidi

Ellen katrine

Anonym sa...

du er flink tante heidi


Ellen katrine