onsdag 10. oktober 2007

Marimekko - Boots :)


Elena måtte jo ha boots til MTn sin :) :) Men siden jeg egentlig ikke har noe oppskrift ble de ikke helt optimale da, men øvelse gjør mester. Nå vet jeg enda en ting jeg vil gjøre anderledes neste gang :) Dette er bare den ene da, som jeg tok bilde av da den ene var feridg for å vise Brita. Da begge var ferdig forsvant de ut av huset før jeg rakk (les: husket) å ta bilde 8-). Men det finnes altså en make *knegg*
Foret med fleece. Kan varme ei lita tå eller tre på kjølige dager i Mei Taien eller i posen :)

3 kommentarer:

Shamu sa...

Gulp... disse var direkte NYDELIGE!!!

Sånne ønsker Alea seg til jul!! Heeelt like!!! Med lue til! *gliiis*

rino sa...

vad fina de är! Och praktiskt på de små fötterna.

Anonym sa...

Heisann!
Er det mulig å få oppskrifter til alle disse kule plaggene du lager?