tirsdag 2. oktober 2007

Bestilling av Snøggler

Jeg tar ikke på meg bestilling av snøggler lengre.

Å lage en snøggel er både tidskrevende og dyrt - og vinninga går litt opp i spinninga. Nå har jeg ei aktiv tulle som krever min oppmerksomhet og en eksamen som venter - så jeg har ikke tid/mulighet til dette lengre.

Sylysten er her, så det kan være jeg plutselig lager en og legger ut i bloggen for salg - så det er bare å følge med. Men per dags dato tror jeg det blir en god stund til.


Jeg kjenner flere andre som syr flotte snøggler og kan henvise videre om du ønsker en snøggel, så bare ta kontakt! :)

Når det gjelder luer, smokkesnorer og andre småting er det ting man gjerne må ta kontakt om. Sånne småting er koselig å sy, og ikke så tidskrevende :)

Heidielnes@hotmail.com

Ingen kommentarer: