fredag 15. juni 2007

Karina`s Barselgave.


Selv om dette er ekstremt dårlige bilder tatt i en fei - fordi jeg og Karina skal møtes på treff og jeg vil så gjerne ha med meg denne og få overlevert den, så er dette da altså Karina sin barselgave-MT fra meg.
Hun har selv valgt panelstoffet, og etter laaaang ventetid i jakten på sort stroppestoff har jeg endelig fått den i havn.
Den har cord stropper og ramme på panelet. Innsiden av panelet har sort bomull (bedre for barnet). Toppen kan brettes ned for å se rundt, og opp for å støtte hode feks ved soving.

Den har en pyntesøm med blå tråd som skifter fargenyanse etter hvert som man syr.

Det kommer et bilde der den ligger på gulvet også, måtte ta nye for de jeg tok var så dårlige - men de blir overført senere ;) Må løpe!!





Detaljene...nerdebilde ;)


Gode brede stropper, for komfortabel bæring.

4 kommentarer:

Iselin sa...

Lekker, som alltid! ;)

Shamu sa...

Denne ser bare kjempebehagelig ut, og ikke minst råfine detaljer!!! :-D

Therese sa...

Kjempefin! Hvor er stoffet fra?

Anonym sa...

Stoffet er fra den lokale qviltebutikken :)

Det er litt dyrt å kjøpe, men jeg kjøpte bare en sånn 30 cm "lapp" som de selger til lappeteknikk. (de er jo ganske brede da..men bare 30 cm av rullen). Tror kansje d koster 145 pr meter eller noe sånn.

takk for skryt! Den var veldig god! Stroppene var brede og gode noe som virkelig utgjorde en stor forskjell!!