lørdag 9. juni 2007

Iselin sin Snøggel ;)



I kveld la Elida seg forbausende tidlig :) Utslått av sommervarmen?? Iallfall ville Håvard sette seg på verandaen med Jo Nesbø sin bok om Harry Hole - ergo jeg hadde tid til overs. Så da satte jeg i gang med Iselin sin snøggel.
Hun har selv vært ute å kjøpt stoff til pose, og hadde planer om å sy selv - men maskinen streiket. Så da snekra jeg den sammen for henne:) Herlige stoffer har hun kjøpt!! Nydelig turkis og lime :) Den blir nok tøff i hennes knæsje Teutonia:) Hvis jeg er heldig får jeg et actionbilde å sette i bloggen her senere ;)

Så da Iselin, da kan du og Robert trille hit å hente den i morgen hvis dere vil ;)

5 kommentarer:

Iselin sa...

Måtte bare inn å se på den igjen.. hehe! Du er superflink altså!! ;)

Shamu sa...

Den ble jo sååå lekker!!!
Spreke herlige sommerfarger!

CEC sa...

Så utrolig fin den var!! Du er superflink :) Må bare spørre; hvor er stoffet kjøpt? Finner liksom ikke noe som egner seg noen plass...

Anonym sa...

Stoffet er et dynetrekk de fikk inn ganske nylig på princess, tror jeg. Det var eieren av posen som handla selv, men jeg vet at dynetrekket var i siste reklame fra princess.

Utenpå er det cordgardin fra Kid. Disse er vanskelig å få tak i nå, men man kan være heldig. Hun kjøpte den siste i byen;)

CEC sa...

Tusen takk for svar!!