onsdag 16. september 2009

Se hun syr!


en fot?


Sovende prinsesse som ikke taklet turen hjem fra barnehagen;)



Actionbilde, hehe







Jeg fikk jo plutselig nok av syingen. Nok av å sitte oppe sene netter. Nok av å lete etter de rette stoffene i butikker. Nok av alt sy-støvet. Jah. Stort sett så fikk jeg nok av hele greia.
Meeeen.. jeg har jo hatt lyst da. Men så var det den tiden. Har vært temmelig hektisk d siste året! Så det har ikke blitt...
Men i dag, i dag fikk jeg ånden over meg! Jeg hadde jo seff ingen nye flotte stoffer å bla i, og måtte dykke i den gamle kassa m stoff. Men av alle fargerike stoffer jeg har, fant jeg ut at jeg skal bare begynne med en enkel sort-hvit en, så får jeg avansere senere :]
Det var iallfall gøy å sy litt igjen! Nå har jeg planene klare på et par puter til - som jentene skal ha på sine rosa og lilla rom - også på sikt skal jeg lage sengetepper til dem også! D har vært en drøm lenge! :)
Men mest av alt er jeg imponert over at jeg faktisk tok ned symaskina, tørket av støvet og faktisk lagde en ting! :D
Så nå går d kansje ann å følge med litt her igjen da, så kansje jeg legger ut litt mer jeg lager :]
Ha en fin onsdag! :)




2 kommentarer:

Anonym sa...

Dette liker vi, fortsett med det....
klemmer ----------kiksen

ღ Iselin ღ sa...

Lekkert!! Keep up the good work:) Gleder meg til å titte innom her og se nye skatter:)