søndag 30. september 2007

*Min første håndveske*


Jeg var med i en gavering på et forum, der man skal sy noe eller gi noe som har med søm å gjøre. Jeg fikk Hege (se heges syblogg) som min hemmelige venn, fikk jo nesten litt angst da - så dyktig som hun er ;) ;) Men på ønskelista skrev hun veske - så da tok jeg utfordringen og prøvde å lage en :) Lagde meg min egen mal sånn at den ble lett buet i toppen av veska (buen går nedover) også har den en ganske flat bunn. Den har en fremside og en bakside, men jeg klipte ut to kvadrater nederst på hver side - sydde sidene av kvadraten sammen og vips så får man bunn alikevell... (sikkert veldig lett å skjønne den der men..hehe...)

Hege har masse fine stoffer, men akkurat dette stoffet er ikke så lett å få tak i - så da tok jeg en sjans på at hun ikke hadde det :)


Litt pyntesøm med tråd som skifter farge :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kjempe stilig stoff:P