lørdag 4. august 2007

Buggyboots =D

Wooohooooo :)

Da har jeg også laget boots!! =)

Dette er boots, en slags sko som barnet kan bruke når det bærer. Det strammer ingen steder og de er gode og romslige og trekkes godt oppover leggen. De er foret med fleece - noe som isolerer og varmer :)

Disse tenkte jeg å gi til Eric - en liten velkommen til verden gave. Jeg har aldri møtt foreldrene hans, men siden de bestilte pose og jeg ble sittende igjen m rester - tenke jeg at jeg kunne lage et par manchester united boots til han som en liten barselpresang :)

De er jo også gode å ha på i vognposen utover høsten når det begynner å bli kaldt :)


Nabopus ble litt nysgjerrig :)

Den har egentlig en svart kant oppe også, typisk meg å ta hurten-styrten bilder ;)
Du ser kanten på neste bilde.

9 kommentarer:

Iselin sa...

Du stoppa aldri å imponere du! Kjempefine!

Anonym sa...

Bøyer meg for deg jeg Heidi!! Kjempe fine!! Gjett om de stålte foreldra blir glade nå da!!

Anonym sa...

obs hilsen Karina..haha

Heidi sa...

hehe :)

takker og bukker

Grooo sa...

Stilig!
Skikkelig smarte de der, vi trenger nok noen sånne utover høsten vi også ja.

Shamu sa...

De var bare så utrolig fiiiiiine!!!! Knalltøffe!! Skjønner at du har en fremtid innen boots også jeg snupps! ;)

Anonym sa...

Hihi, disse var morsomme =)

Anonym sa...

Kjempe fine Heidi :D sånne vil jeg også ha! har du mønster?
-maria-

Anonym sa...

heisann, jeg kom over disse bootsene da jeg søkte på buggy boots på google. de va råtøffe. Tar du opp bestillinger???